We maken gebruik van cookies om u de beste ervaring te kunnen bieden en onze website te kunnen verbeteren. Lees meer over uw privacy op onze privacy pagina.
Veelgestelde vragen
Bekijk hier de veelgestelde vragen en antwoorden. Een andere vraag? Neem dan contact met ons op.
Een bestelling plaatsen
Betalingen
Bekijk allereerst of u de juiste gegevens ingevuld hebt. Vaak is dit de reden dat een betaling mislukt.
Als u zeker weet dat de gegevens correct zijn, is het mogelijk dat uw bank het betalingsproces afgewezen heeft vanwege één van de volgende redenen:
- Er staat niet genoeg geld op je rekening
- Je hebt niet voldoende (dagelijks/wekelijks) kredietlimiet
- Je bankpas is niet meer geldig
- Je bank laat dit soort betalingen niet toe
Neem contact op met uw bank als één van bovenstaande punten van toepassing is. Als u geen oorzaak kunt vinden voor de mislukte betalingen, neem dan contact met ons op.
Deze ontvangt u automatisch in uw mailbox. Daarnaast is de factuur ook te downloaden vanaf onze website. U dient hiervoor in te loggen.
Bestaande facturen worden niet met terugwerkende kracht aangepast. Nieuwe facturen maken wel gebruik van de aangepaste gegevens.