Veelgestelde vragen
Bekijk hier de veelgestelde vragen en antwoorden. Een andere vraag? Neem dan contact met ons op.
Een bestelling plaatsen
Betalingen
Bekijk allereerst of u de juiste gegevens ingevuld hebt. Vaak is dit de reden dat een betaling mislukt.
Als u zeker weet dat de gegevens correct zijn, is het mogelijk dat uw bank het betalingsproces afgewezen heeft vanwege één van de volgende redenen:
- Er staat niet genoeg geld op je rekening
- Je hebt niet voldoende (dagelijks/wekelijks) kredietlimiet
- Je bankpas is niet meer geldig
- Je bank laat dit soort betalingen niet toe
Neem contact op met uw bank als één van bovenstaande punten van toepassing is. Als u geen oorzaak kunt vinden voor de mislukte betalingen, neem dan contact met ons op.
Deze ontvangt u automatisch in uw mailbox. Daarnaast is de factuur ook te downloaden vanaf onze website. U dient hiervoor in te loggen.
Bestaande facturen worden niet met terugwerkende kracht aangepast. Nieuwe facturen maken wel gebruik van de aangepaste gegevens.